Lavinya_91 Merhabalar, oğlum 4 ay 26 günlük. 2-3 gündür çok ses çıkarıyor, ağlamıyor ama bağırıyor durduk yere çok sesli bir şekilde çığlık atıyor. Sürekli sesler çıkarıyor hiç susmuyor. Normal mi sizde de var mı böyle bir durum?
miniktavsanim Lavinya_91 4 ay 25 günlük benm oğlumda öyle galiba sesini tanımaya çalışıyor diye biliyrm en çok gülme esnasında 😊😊😊❤❤❤🙏
mrvcr Lavinya_91 4 ay 2 günlük. çığlık sesinden komşular evde çocuğu kesiyoruz sanacaklar diye çok tedirginim. bi de tiz bir sesle, sanırsın operada söyleyeceği parçaya çalışıyo 😱😍😍😍
ArAzYi Tabi ki normal sesini kesfediyolar cünkü hosuna gidiyo ögreniyo ne güzel.. benim oglumda 4 ay 3 günlük ayniyiz ciglik atarak gülüyo artik..🥰