Eşim düm birşeyi yoktu gece 3te kızı salladı uyudu kızım sonra eşimde oyununu oynadı sonra yatağa geçti. Sabaha kadar uyuyamadım döndüm durdu dedi.
Bende bizim sesimizden uyuyamıyor diye anneme gittim. Evlerimiz karsılıklı ya sonra eşimin yanına geldim tekrardan vücudum ağrıyo eklem yerlerğmnsğrıyor diyor başım ağrıyor diyor ateşi ölctüğünde 37 falan cıkıyor ateşide yok. Bir panik oldum ya ne yapacağımı sasırdım