tubikk44 Kızlar bebeğim 45 günlük doğduğundan beri alnında ve ensesisinde kırmızı leke var internetten baktım alındaki melek öpücüğü ensedeki leylek ısırığı diye geçiyormuş 6ay 1 yaş arası geçer diye okudum bebeğinde olanlar ne zmn geçti acaba yazılanlar doğru mu Dr sormaya fırsatım olmadı https://hizliresim.com/cs9WY8
RabiAsya tubikk44 Benim bebeğimde iki aylık sol göz kapağının üzerinde var. Erken doğduğu için göz muayenesine götürüyorum. O doktora sormuştum doğum lekesi olabilir dedi. Geçedebilir kendiliğinden dedi. 🤷🏻♀️
Meleksavskn tubikk44 benim oğlumun nokta kadar bacağın da ve kaşın da vardı 3 aylık olunca kendiliğinden geçti🙂
yesilll tubikk44 benim kızımın da alnının ortasında ve ensesinde var. 38hafta doğmuştu. Şimdi. 9 buçuk aylık. Doğduğunda daha belirgindi şu an bazen tamamen kayboluyor bazen silik ağladığında belirginleşiyor. 2 yaşına kadar genelde kaybolur demişti doktorumuz
Prensannesi34 tubikk44 benim cocugumunda tam ayni yerde var banada gecer demislerdi agladiginda yada kendini sıktıginda daha belirginleşiyor
tubikk44 RabiAsya kaç haftalık doğdu bizde 36 haftada doğduk erken doğanlarda ve kız bebeklerde daha çok görülür yazıyordu
Deletedmom253 Benim kızım 8 aylık olmak üzere iki kaşının ortasında kırmızı kan oturması gibi leke var henüz geçmedi ama geçer bence de ☺️
tubikk44 Deletedmom253 bu resim 3 hafta öncesi fln şuan rengi biraz daha açıldı banada geçicekmiş gibi geliyor genelde erken doğanlarda ve koz bebeklerde olur yazıyordu biz erken doğduk alakası var mı gerçekten bilmiyorum
Nltka Benim bebeğim erkek . Hem alnında hem ensesinde var bide kolunda var . 1 buçuk aylığız baya açıldı rengi
Kubra_2019 tubikk44 öncelikle masallah bebeğe. Benim kızımın da alnında var 7 buçuk aylik gecmedi. Dr geçer demişti ama ben çokta takilmiyorum😊
Rumesssa Aaa aynısı benim oğlumda da var alnında aynı zaman da kafasının tepesinde arkasında ve ensesinde de var 😍 ama ben seviyorum sinirlenince kendini sıkınca ağlayınca çok belirginleşiyor oğlum 34 haftalık doğdu şuan 3 aylık 🥰
1ogretmenanne tubikk44 yaaa benim oğlumun da vardı ❤️ 7 aylık olcaz şimdi belli olmuyor ama çok güzeldi ,maşallah kuzucuğa Allah bağışlasın 🙏