Yazilimcianne Bu ara kızım neredeyse hiç bir şey yemiyor. Öğlenleri çorba yedirirdim şimdi gördüğü an kafayı çeviriyor. Sabah zaten yemiyor, 2 3 zeytin sadece. Bi akşam yerse yiyor o kadar. Bir de hala kaşık, çatal kullanmıyor nasıl alıştıracağım 😔
merve_123 Yazilimcianne benim oglumda bir zamanlar öyleydi sonra geciyor canimm kasigi gorur gormez ceviriyordu dusunn
Vahidee 14 aylık oğlum.. ven çay kaşığına fındık ezmesi gibi akışkan olmayan şeyleri sürüp eline veriyorum.. çatala da minik minik yediklerimizi batırıp eline veriyorum.. o şekilde alıştı oğlum
Vahidee Yazilimcianne çatalla ilk verdiğim zamanlar kısmı böyle yapıyordu ama zamanla alışıyorlar.. yinede vermeye devam edin :)
Yazilimcianne Vahidee çok teşekkür ederim, daha fazla vermeye başladım. Hep bir tane ona çatal ya da kaşık veriyorum bir tanede ben de öyle yediriyorum. Arada denemeye başladı.