Ben de bekarken 56 kilodaydım evlendim 50 kg gecmezdi kilom dahiliye gittim bütün tahlilerimden sonra d3 b12 eksikligim vardı hipoglisemi cıktı (kan sekeri hastalıgı) o ilacları kullanırken dahiliye diyetisyen de yönlendirdi cok sükür istedigim kg aldm öncelik doktora gitmek