MehtapNehir Merhabalar dün 7 aylık bebeğimin saçlarını Jiletle kazıdık simdi bebeğimin saç dipleri hep kızardı :( bi sorun olurmu sizce jiletle kazıyan varmı hiç ?
MelekAras MehtapNehir benim bebeğimde altı aylık bi kaç gün önce kestirdik.ama jilet vurmadı eşim makineyle aldı
Ikrazumra19 MehtapNehir tahris olmustur ya kiyamam hemde metal sonucta ne kadsr saglikli olabilir dikkat edin artarsa doktora götürün
Gamzeli MehtapNehir ben de kazimistim kizimin saclarini ama makineyle saclari bir ornek ciksin diye dengesizdi cunku ama kizarma olmadi hemen ustlerinden narince aldirdik. Tahris olmus olabilir.
kbra2234 MehtapNehir el kadar bebeğin saçından ne istiyorsunuz anlamıyorum hadi kesecekseniz makineyle kesin jilet nedir yA en hassas yer vücudunda 😒
MehtapNehir MelekAras bende makineyle alalım dedim ama eşim jiletle alalım daha iyi olur dedi :/ sizde kızarıklık varmı
MehtapNehir Ikrazumra19 aynen öyle yapıcam artık yatıp kalkınca kızarıyor Temas ettiği için yattıgı yerle