Kvsr38 Kizlar 1 aylik bebegim var ve 1 haftadir emerken hep bogazina kaciyo sut agliyo ve emerken cuk cuk ses cikaroyo. Emzirirken farkli pozusyon denedim gogusumu gerdim yada yaklastordim agzina ama ne yapsan oluyo sebebi nedir
Elif2904 Kvsr38 emerken cuk cuk ses çıkarması fazla gaza neden olur demişlerdi ne kadar doğru bilmiyorum ama bazen benim bebeğimdede oluyor süt kaçma ne yapmak lazım acaba🤷🏼♀️
Kvsr38 Evet gaz yapiyo emerken cok hareketkeniyo kendini itiyo sonra tutuyo geri ayni ses cikiyo hareket ederken de bogazina kaciyo