Ecenazim sarpiko 😁 bnm kizmda 3 aylik bklm similac deneyelim insallah iyi gelir similac internettnmi aliyosunuz hippi bnde duydum canm ama surekli kaka yaptiriyo dediler almak istemedim kilo aldirmiyomus duydugum kadariyla
damlamik Ecenazim 1 numara optipro kullanıyorum canim ikizlerim var 2,5 aylık kullanıyorum Benin bebeklerim günde bir defa ya da iki güne bir yapıyorlar kakalarını ve nadir sikinti yasıyorlar sanırım mama ile ilgili sorunumuz yoj gibi Suan da