Benim kızım da 3 buçuk aylık. Sıcaklar başladığından beri yani dediğiniz gibi birkaç gündür çişli bez sayısı azaldı. Benim de sütüm var hatta çiş yapsın diye sürekli meme veriyorum çocuk Artık fazlayı kusuyor. Sanırım ter yoluyla atıyor sıvıyı Adana’dayız burası öğlen 41 derece. Yine de insan endişeleniyor. Ben de bu sıcaklardan önce dolu dolu alırdım altından bezi şimdi ise çok az işiyor