Ezoli35 Merhaba kızlar doğum günü için anlaştığınız memnun kaldığınız yada düşündüğünüz bi yer varmı???
Nagolinda Ezoli35 vip paketler var 1 den 5 e kadar. Ben kızımın doğumu için yaptırmıştım 550 tl vip 2 almıştım. Ama sayfasında doğum günleri için fotolar var çok güzel konseptler. Tavsiye ederim. İlgi ve alakaları da güzel.
Nagolinda Ezoli35 vip1 250 tl, vip2 550 tl idi. Kapı süsü farkı vererek 600 tl ye yaptırdım ocakta belki zam gelmiştir.