Ygthn 11 aylık oğlum ve hala gece 4 5 kere emmek için kalkıyor. Acıkıyor mu acaba diye düşünüp yatmadan iyice yedirdim ama yine aynı. Ne yapmam gerekir acaba.artık yoruldum uykumun sürekli bölünmesinden.