Merhaba anneler, tüm annelerin ortak problemi doğum kiloları. Öncelikle moral bozmamak lazım bizler birer mucize dünyaya getiriyoruz olsun o kadar 🌸 Ben hamileyken zayıftım ve doğuma kadar da sadece 9 kg aldım. Doğumda zaten çoğu gitti ama coronadan dolayı eve tıkıldık spora gidemiyoruz kilo alma ihtimalimiz yüksek bu süreçte . Olsun bunlar da geçecek Moralinimizi bozmuyoruz ☺️ Kilo vermek istiyorsak bazı şeylere dikkat edeceğiz. Emzirdiğimiz için diyet yapamıyoruz fakat yememize dikkat ede biliriz. Örneğin beyaz un, şeker, tatlı gibi şeylerden uzak durmalıyız ( bunlar zaten süt yapmaz) çok fazla su tüketmeliyiz. Ve de en önemlisi hareket. Yoga, pilates bir sürü şey var ama Kızlar kesinlikle zumba tavsiye ediyorum. Hem çok hızlı kilo kaybettiriyor hem de acayip enerji veriyor daha pozitif oluyorsunuz. YouTube da zumba yazın çokıyor veya aplikasyon olarak da var indirebilirsiniz. Gerçekten çok etkili. O zaman dans 💃🏼 ✌🏻😀🌸