Gece 1 gibi gece uykusuna yatıyor ve 5 saate yakın hiç uyanmadan uyuyor. Ben de ellemiyorum uyanınca besliyorum. Bu durum son 1 haftadır rutine döndü. Gündüzleri sürekli en geç 2 saate bir emiyor çok iştahlı bir bebek. Geceleri 5 saat boyunca uyumasına iZin vermem doğru mu sizce? 47 günlük şuan