Hayatnegarip korona çıkmadan geldiler demişsiniz postta da 1 aydır bizdeler demişsiniz korona çıkalı nerdeyse 3 ay olacak da eşiniz nasıl hadi gidin artık desin ki biraz empati tapın sakin olun derim siz iş buyurun kayınvalidenize anne şu yemeği yap diyin yapar illa ki . İşe başlayıp seslenin sen ben gelene kadar yap da bebeğebakiim diyin bitirene kadar çıkmayın odadan uyumadı DİE anlıcaktır illa ki. Eşinizle de ailesi hakkında buraya yazdığınız şekilde konuşuyorsanız eğer sonu gelmez bu kavgaların bilginiz olsun. Biraz sakin olun derim