Nedimaysen 1 ay 5 günlük bebeğim sürekli ıkınıyo nedendir gaz damlası kullanıyorum gaz çıkarıyo kakasını yapıyo kabız da değil ama emerken uyurken bile ıkınıyo?
Pares Nedimaysen benim bebeğim de 40 günlük sürekli yapıyo gazdan sandım ama gazını çıkarıyor doktora götürdüm doktor normal bunlar her Bebek yapar dedi endişelenecek durum yok dedi 🤷🏻♀️
Nedimaysen Pares banada normal denildi ama içime sinmiyo bu kadar ıkınmak gerçekten anlam veremedim 🤦🏻♀️
Kalp26 Benım bebegımn 3bucuk aylık hala ıkınmıyor benden beklıyorki gazını cıkarayım napcam bılmıyorum