Eee Kizlar fikirlerinize ihtiyacim var kullanan arkadaslar epilatör almayi düsünüyorum ama karar veremiyorum sizce braun silk epil 9 mu daha iyi yoksa philipsmi ??
umaydilara Bende braun kullandım ama bütün epilaörler batık yapıyor. Bn çözümü lazerde buldum. Temiz. Rahat.👌
tgc umaydilara bacağım komple batık içinde öyle böyle değil yaaaa lazerle fırsatım yok ama iki çocukla buyuslerdi hemen lazere gidecem :)
Eee Alminam Bende 7 kullaniyodum canim bozulunca birde 20 dakika sonra tekrar sarj istiyo 9 u dahami iyidir diye düsündüm
Canoglum Eee valla canım biz bez mama alacak parayı zor bulurken sen epilasyon aleti almayı düşünüyosun keşke benimde imkanım olsa bazen çok kızıyorum bu hayata ama yine de şükür 🙏
Eee Canoglum Canim haklisin evt bizde öyleyiz ama buda bir ihtiyac sonucta herzaman alinan bisey degil ☺️
Sevde123 Canoglum her insanın geliri ayrıdır siz yine beze mama ya zorda olsa buluyorsunuz hiç bulamayanda var kusura bakmayın ama epey alakasız oldu bu dediginiz
Eee tgc Evt canim maalesef batik oluyo ama yapacak bisey yok jilet tüy dökücü kullanmaktansa bnde lazer düsünüyorum ilerde ins
Kuzeysmom Eee ben 200 liraya falan almıştım evlenirken modelini bilmiyorum ama oyle teferruatlı bir şeye gerek yok anneme 90 liraya aldık oda cok memnun
Mehmetmoms Ben braun lazer makinasını almıştım düzensiz kullandığım halde hamileliğim o kadar rahat geçti ki tuyler hiç sıkıntı olmadı aşırı memnunum herkese tavsiye ederim