Merhaba arkadaşlar. Bebeğimle meme mama şeklinde gidiyoruz ama emmeyi bırakmasın diye biberonu bırakmaya çalışıyorum. Beslenme sondası ile emzirmeyi deneyen o sistemi kullanan arkadaşlar varsa eksisiyle artısıyla değerlendirmelerini paylaşırlar mı acaba?