Kubra0 Bebeğim 7. Ayına girdi ve her emzirmede ağlaya ağlaya emiyor zorla emziriyorum kafasını geriye çekiyor sürekli bir göğsümün yarısını emiyor zar zor artık sütümde iyice azalmaya başlıyor lütfen yardım
Prensesannesiii26 Kubra0 canım az bişey sağ sütünü siringaya çek ve bebegine memeyi ver emmeyi bıraktığı anda göğsünün yanından agzina sık çok az bişey süt geldiğini anlayınca tekrar emmeye başlayacaktır 🙏🙏
Kubra0 Prensesannesiii26 sütün gelmemesinden yapmıyor ki tamamen inat göğsüm dolu olduğu halde reddediyor sadece uykuluyken güzel emiyor