sevgice Ay itibariyle sabah kahvaltı (yumurta salatalık zeytin vs), öğlen uykusundan sonra 2 gibi sebze çorbası, akşam yatmadan önce meyveli mama veriyorum. Çok mu acaba? Hiç rahatsız olmadi 2 3 gündür böyle devam ediyoruz da acaba çok mu hızlı gidiyorum?
BeyzaLivaLeyla sevgice ben geçtim ama kahvaltıda yumurta sarısı yulaf lor peyniri avokado pekmez hepsini bir mama yapıyorum öyle veriyorum öğlen çorba akşam üstü yoğurt gece irmik ve pirinç unu kuru meyvelerle mama veriyorum ama çok nadir 4. Öğünü buluyo gece mamasını yemeden uyuyakalıyo bazen
Deletedmom302 sevgice benim oğlum mama yemek istemiyor gün içinde, o yüzden üç öğün yiyoruz bizde 6. Aydan beri, maalesef bebisler ek gıdaya geçince mamanin tadını beğenmiyorlar, bence sorun yok ama miktarlarına dikkat etmeliyiz 🤗
ZeynepinAnnesi19 sevgice 7 ay 17 günlük hala iki öğün veriyorum akşamları bişe vermiyorum çok nadır sofrada yoğurt falan varsa bir iki kaşık yada bi küçük meyve o kadar sütüm var çok doyup meme reddi olsun istemıyorum Kilosu gelişimi de ıyı o yüzden 9. Aya kadar da 3 öğüne geçmeyi düşünmüyorum
Sblsrgnsn sevgice oy masalalh ne guzel allah nazardan korusun yiyorsa rahatsiz olamıyorsa devam edin bizde 7 ayligiz dis belirtileri var isyahi kesildi 2 haftadir ek gidayi kestik birakin bir oguni bir kadik bile yemiyor😕
sevgice Sblsrgnsn evet zaman zaman gün icinde 2 3 kasık yemekle geçtiği de oldu hiç yemediği de oldu böyle zamanlarda zorlamiyorum hiç ertesi gün yine kaldığımız yerden devam🥰
Zeyno111 sevgice 7.ay itibariyle kahvaltı eklendiği için verebilirsiniz tabi ki öğünler yarım çay bardağını geçmeyecek kadar 😇Biz 1 ay erken başladık ek gıda olayına alerji sebebiyle anne sütü alıyor bu arada o yüzden 6buçuk aylıkken 3 öğüne geçtim sabah peynir altı suyuna yumurta labne avokado ayrı ayrı veriyorum öğlen sebze çorbası kemik suyuna çorba kıymaya da geçtik tavuk sırada şimdi yemek gibi de başlayacağım 😅akşam da meyve püresi yulaflı ya da irmikli bebe bisküvisi kendim evde yapıyorum onuda ekleyebiliyorum değiştiriyorum sürekli içeriği çok nadir pirinç unu veriyorum. Yoğurdu da her gün 1 çay bardağı vermeye çalışıyorum öğünlerine bölerek 2 haftada toplam 3 kere de kefir yine meyveyle veriyorum 😇 Tabi diş atak hepsi etkiliyor bazen ağzını kitliyor yemeklere çorbalara özellikle zor ek gıda dönemi sabır istiyor 😅
sevgice Zeyno111 ne güzel tam olarak nasıl atlattınız alerjiyi bizimki de alerjik henüz süt ve süt ürünleri tuketemiyoruz ben dahil 🥰
Zeyno111 sevgice Atlatmadık😅 Ispanak yaprak sarması balık ben yediğimde olmuştu ek gıda da denemedim o yüzden ek gıda da pırasa ve yeşil soğan alerji yaptı onları da eledim açıkçası mevsimi şuan geçti diye denemeyeceğim onları kışa doğru yaş almış olacak geçti mi diye o zaman deneyeceğim Başka bir şey çıkmazda inşallah onlarla sınırlı kalırız 🥰