mihrosum Arkdaslar bız bu mamayı kullanıyorz aslında cok memnunum. Sımdı bir yazı okudum ıcınde kecı sutu varmış ve alerjik bebeklere kullanılan bir mamaymıs. Bu dogru mu. Hıc haberim yoktu
Tuba92 mihrosum bende kullandım canım yeni doğduğu 2. Ayında falan sezeryan ile doğan bebeklere veriyolar ama benim oğlumda gaz falan çok yaptı
Kuzeyimm41 mihrosum alerjenik mama canım o. Bizde ona geçeceğiz suan progomin kullanıyoruz. Ve o mamanın tadi diler mamalara göre kötüdür
mihrosum Kuzeyimm41 ya bugun tadımlara basladık bende merak ediyordum. Ama drumuz alerji olan bebeklere farklı mama veriyoruz demıstı. Bu normal mama diye biliyorum ben
arzayson Kuzeyimm41 neye göre geçiyorsunız benım bebegım de alerjik alerji mamalarını yemıyor da ben de seçenek arıyırum
Kuzeyimm41 arzayson suan kullandığım progomin tadı çok kötü. O mamanınki biraz daha iyiymiş doktorum önerdi. Bu kutu da bitince ona geçeceğiz
Canangun Kuzeyimm41 canım bnde pregomin kullanıyorum içine vanilya koymuyomusun tadı güzelleşir bn öyle yapiyorum
arzayson Kuzeyimm41 benim doktorum çok ilgisiz o yüzden sizlerden fikir almak istiyorum ben de versem zararı olur mu ki test sonucu mu tavsiye edildi
Kuzeyimm41 arzayson hayır test sonucu değil. Siz bir doktordan Bilgi alın bu konuda bence biz yanlış yönlendirme yapabiliriz
Kuzeyimm41 Canangun vanilya mı , vanilya şurubu mu ? Bize bi çay kaşığı pekmezde atabilirsin dedi öyle yapıyoruz ama yine de çok kötü
arzayson Kuzeyimm41 ben okudum içinde laktoz ve whey yni peynir altı suyu varmış bir etki yaptı mi size.Bir de onu devlet karşılıyor mu.Her eczanede var mı fiyatı ne kadar
Kuzeyimm41 arzayson bir etki yapmadı alerjenik olarak.. Eczanede bir tane vardı onu da biz aldık siparişle geliyormuş. 120 ye mi ne aldık