Zsnd 🌸Merhaba kızlar. Polis esiyim Samsun’dayz ama tayinimiz Batman’a çıktı. Batmanlı olan filan var mı bilgi verebilir mi? Başka tayinci arkadaşlarımız varsa haberlesebiliriz 🌸
Ndoruk Zsnd hayırlı olsun öncelikle. Benim halamlar orada yaşıyor ben hiç gitmedim ama güzel diyorlar. Eşimin kuzeni de özel harekat polisi. Geçen sene batmana çıktı tayini. Çok güzel bir yer sıkıntısı yok diyor.
Janss Zsnd İlçelerini bilmiyorum, merkezi güzel. Herşey ulaşılabilir, sadece çok sıcak 🙇🏼♀️ Samsun’dan gidecekseniz bir de 😅 İlk işiniz yoksa klima edinmek olur bence 🤸♀️
Mom104 Zsnd kaynım Batman’da özel harekat polisi lojmanda yaşıyorlar ve çok rahatlar Doğunun en güzel ili diyorlar hatta ilk Doğu görevi için gittiğinde sana kim torpil yaptıda buraya gönderdi demişler 😂
2balbiranne Zsnd Batmanlıyım gönlünüz rahat olsun sıcaklık dışında çok sorun yaşamazsınız rahat bir şehir her şeye rahatlıkla ulaşabileceğiniz şekilde ama klimasız gelmeyin 🍒😊 hayırlı uğurlu olsun
Zsnd Ndoruk inşallah canım bakalım bizim ne zaman gideceğimiz belli değil ev filan bakıyoruz bı yandan bakalım inşallah buluruz güzel bir yer ☺️☺️
Zsnd Mom104 ay bize de öyle dediler şimdi daha iyi anlıyorum neden olduğunu şükür bakalım inşallah jzide rahat ederiz