bebegimomer Evin ısısı 24-25 derece civarında ince giyinik şekilde kundak yapmıştım sonra buraya yazdıktan sonra çocuğum uyumayınca çıkardım aldım üstünden bir süre sonra atesi 38.4 ü gördü üstünü çıkardım bekledim düşmeyince yarım fitil attım anca rahatladı oğlum uyuyor şimdi, atesi 37.3 e düştü hala takipteyim gerekirse calpol takviyesi yapıcam ilerleyen saatlerde