Merhaba ☺️ Kadir geceniz mübarek olsun ❤️ Kızım var 21 aylık. Belli belirtileri var başlasam mı eğitime bilemedim tecrübeli anneler yorum yazarsa sevirim 😊 çünkü travma olsun istemiyorum bebeğimde. Çiş demeyi öğrendi ama bilinçli mi diyor bilmiyorum bezini göstererek çiş yaptın mı kızım diyoruz çi diyor. Kakasını yaparken aynı tuvalete oturur gibi çömelerek ve bize arkasını dönerek yapmaya başladı 1 aydır. Kakasını yapınca kalkıyor geri. Bezi her ıslandığında değil ama çok çiş yaptığında veya kaka alt açmasını alıp üzerine yatıp ıslak mendili getiriyor ve beni çağırıyor anne diye gösteriyor, denedim merdiveni kendi çıkabiliyor,biz tuvalete giderken gelmek istiyor merak ediyor. Hırkasını falan kendi çıkartabiliyor sıkıldığında önü açıksa gibi.. sizce başlamalı mıyım?