Annesininprensesi Kızlar karaciğer enzimi normali 50 ymiş bizim 70 çıkmış başına böyle birşey gelen var mı ? 1 ay sonra gastroenterolojiye götürün dedi 😔 dayımın eşi aile hekimi ona sordum yarın tahlillere bakacak ama öyle birşey olduğunu sanmıyorum senin bebeğin gayet sağlıklı yanlış teknikle kan alımında ya da laboratuvar da bi sıkıntı olmuştur diyor
Annesininprensesi @SinemArasBoran Çok sağol okuman için etiketledim İnternetten araştırdım karaciğerde hasar olunca yüksek çıkıyormuş inşallah öyle birşey yoktur 😔
SinemArasBoran Annesininprensesi cok gecmıs olsn cnm . Smdi nasıl ? Benım cocugumda enfeksiyon cıktı hastanede yatıyoruz suanda