Ferhan merhaba bende doktorumuza danışmıştım diş jeli kullanmalıyım diye doktorumuz uygun görmedi diş jeli rahatlatabilir fakat ileriye dönük olarak çocuğun diş ve diş eti sağlığı için hiç iyi olmadığını söylemişti. Bizde almadık. Dişliği buzluğa atıp sonra bebeğinize verin soğuk rahatlatır demişti bize. Bide çok ağrısı olduğunda 1 çay kaşığı parol ağrı kesici şurup veriyordum iyi geliyordu