bself33 KUMSAL_ doğum lekesi gibi birşey büyüdükçe açılıyor o renk bizimde arka bilekte ve popoda var popodaki baya büyük hatta endişe edilecek birşey yok. Bebeklerde eğer tırnak morarması yoksa sakin olun
KUMSAL_ 240519 internetten araştırmamak lazım sanırm ben direk lösemi falan okuyunca aklım başımdan gitti