Prensesss_annesiii bebek takibi bölümüne girin, boy kilo baş takibinin içinde persentil tablosu var. Oradan takip edebilirsiniz gelişimini.
Ben sizin için baktım yaklaşık 40 persentilde kızınız gayet iyi kilosu.
Yani tabloyu okursak bu şu demek: Çocuğunuz kendiyle aynı ayda olan 100çocuğun 60ından zayıf 40ından kilolu.
3 ile 97 arasındaki persentil değerleri normal kabul edilir. 3ün altı gelişme geriliği, 97üzeri obez olarak değerlendirilir. Hayırlı günler🌷