Tatlininannesi Arka odaların pencerelerini açıyordum ama artık kızımın olduğu odanın ısısını düşürmeye yetmiyor. Bebiş odalarının penceresini açıyor musunuz?
Tatlininannesi Kevserolgun havalandırmak için ilk doğduğu günden beri açıyorum. Benim sormak istediğim devamlı açık bırakıyor musunuz oda ısısını düşürmek için🌸
Ela007 Tatlininannesi valla ben açınca ısı düşmüyor yükseliyor alev giriyor sanki pencereden 🤣🤣 ama bebeğimle balkonda oturyorz evi havalandiryorz o sırada ve yatak odamdaki klima açık devamlı bütün odalar serin. 👍 Bu şekilde idare ediyoruz şuan. Oda ısısı o şekilde düşüyor.
ankarahanimefendisi Tatlininannesi oda ısısı düşmezki sıcak havada sadece karşılıklı açarsanız cereyan yapar oda sağlıklı değil. Isı sadece geceleri düşüyor akşam açarsanız düşer
Gamze_Defne Tatlininannesi Tabiki de açıyorum oksijen e ihtiyaç var havalanması gerek odanın ve bu aralar o kadar sıcakki buralar hep açık kalıyor zaman zaman🤤 ☀️
Arasannesi Tatlininannesi evet açıyorum dun gece bebegım ılk defa vaktınde uyumadı ne yaptıysam.camı actım uykuya daldı resmen bunaldıgı ıcın yatamamıs bebısım.sabahlarıda odamıza gunes vuruyor sauna etkısı yaratıyo sabahları zaten acardım ama artık gecede acmaya basladım
masterchefiniz Tatlininannesi sanki açınca daha sıcak oluyor gibi geliyor bana dışarıdaki sıcak hava geliyor içeri
02022020 Açıyorum bütüngün açık ceryan yaptırmıyorum tabiki durulacak gibi değil 27 derece oluyo evin ısısı
mikelenjelo35 Tatlininannesi pencere açmada tereddud edecek kadar serin olan il neresi acaba merak ettim.ben balkona leğen koyup içine oyuncak atmaya başladım bile🤦
zynpms Tatlininannesi evet canım bende açıyorum çünkü ev sıcak ve bebisim rahatsz oluyor uyuyamıyor ble o yüzden açıyorum mecbr