Merhaba kızlar. Benim kızım 4 ay 5 günlük. Malum 4.ay atağındayız ve iliklerimize kadar yaşıyoruz atağı 🤦🏻♀️ Kucaktan inmek istememe, hiç bişeyle ilgilenmeme, sürekli çığlık atma, huysuzluk ve meme reddi. Ne ararsanız var ama en kötüsü meme reddi. Çünkü kızım sadece emerek uyuyor. Ne uyku düzenimiz kaldı ne de o memeye düşkün bebek kaldı. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Zar zor uyutup yatırıyorum geceleri ama 15-20 dk arayla uyanıp ağlıyor. Uyku sersemi emzireyim diyorum ama o zaman bile memeye yaklaştırdığım an basıyor çığlığı. Oynatmaya az kaldı anlayacağınız. Meme reddi yaşayan anneler nasıl çözüm buldu bu duruma acaba? Siz nasıl atlattınız bu dönemi? Yardımcı olabileceğiniz bir şey varsa çok memnun olurum