YadeKaradag ah canım benim oğlumda şu an böyle mustelanın her ürününü kullanıyoruz banyosu sonrası balzamı aklına gelebilecek her ürünü aldık linola losyon aldık hiçbiri fayda etmiyor. Sadece kortizonlu bi kremimiz var lococrem o çok işe yaradı bi kaç saate herşeyi geçiriyor ama kortizon çok zararlı ben 5gün kullanmak zorunda kaldım çünkü bundan daha kötüydü oğlum sürmeyince bırakınca eski haline dönüyor bizde 1aydır böyleyiz hiçbir krem fayda etmiyor en son cuma günü başka doktora gittik bana diyet verdi kapalı ambalajlı herşey yasak tatlı abur cubur kuruyemiş aklına gelebilecek herşey yasak 1hafta bu ctesi kontrole gidicez diyetim bi işe yaradı mı diye bence yaramadı çünkü hiç azalma yok ben süt süt ürünlerinden şüpheliniyorum ctesi kontrole gittiğimizde süt süt ürünleri testi yapılıcak sanırım canım sanada bilgi verebilirim ama seni çok iyi anlıyorum çok zor bi durumdayız bizde kaşınmaktan uyuyamıyor çocuğum😩😔😔