Gayet düzenli 27 günde bir regli olan biriyim, ve ortalama 1 hafta sürüyor.
Ancak şu 2 aydır 3 gün sürüyor ve devamı yok şöyle ki 3 gün geliyor 4. 5. Gun hic bisey yok 7. Gun tekrarı geliyor oda cok değil yani😞
Bilgisi olan, başına boyle bi durum gelen var mi ?
Hastanelerede gidemiyoruz malumunuz ortalik karışık doktorumu arayip durumu anlattim menopoza mi giriyorum yoksa diye 😒hersey olabilir kontrole gelmeden bisey diyemem dedi.
Bu arada 20 aylik bi oğlum var emzirmem de devam ediyor bundanda kaynaklı olabilir mi güzel anneler bi bakın