Cinarrr Kizlar havalar sicak bebekler var klima çalıştırıyor musunuz benimki daha iki aylık zatureden iki hafta yoğun bakımda kalmisti hala hiriltisi var napacaz bilemedim sicaktanda uyumuyor 😣
Sltan45_a Cinarrr doktor bize klimanın çalıştığı odada degil başka odada durun serinliği gelsin demişti ama yine de siz bilirsiniz