Kızlar 43 günlük bebeğim var yaklaşık 4 5 gündür uyku düzeni inanılmaz değişti zaten küçük uyku düzenimiz yoktu ama en azından yatırdığımda 2 saat uyurdu en az. Şimdi sabah 6da uyanıyo akşama kadar sürekli aç gazı vardı 2 gündür çıkarttık sancısı bitti ondan uyanıyo sanıyoduk ama açlıkta var sanırım uyanıyo uyandığı an deli gibi memeye saldırıyo artık göğsümde süt bitiyo sağdıklarımdan veriyoruz 150 ml de ondan içiyo artık diyoruz uyanmaz 3 saat en az 1 saat geçiyo bakıyoruz yine uyanmış. Delirecem artık çözümü var mı bunun ya da aynı şeyi yaşayan😑😑