Hav321n https://imgyukle.com/i/yom9T6 bu egzama mi yoksa alerjimi oğlumun suratında böyle bise var canm sklıyo 😔
HasanCinar Hav321n bilemedim canım post üstte kalsın diye yazıyorum inşallah basit bişeydir hemen geçer
File351047 Hav321n egzama benim oğlumunda sağ yanağında var doktor nemlendirici ile Hipokort diye bir krem verdi kortizonlu olduğu için fazla kullanma sadece kötü olursa kullan demişti bir kere kullandım. Sürekli nemlendirince geçiyor
Hav321n BenMathilda malumm doktorada goremiyom sürekli n3mlendrmeye çalışıyorum geçiyor gbi oluyo sonra tekrar aziyo 🙄
Annekeki Hav321n canim alerjisi olabilir mi kizimin sut alerjisi var onun da egzamasi var doktor alerjik bir bebek oldugu icin normal dedi🤔
Ediberva Sıcaktanda olabilir geçer krem kullandıktan sonra bence çok ciddi birşey değildir yani öyle birşey benzemiyor egzamaya da alerjiye de benzetemedim ben
0641 Anladım canım vallah annelik işte hasta olur endişesiz var cam kapalı olsa arada korkmam o kadar