Kızlar yaklaşık 1 hafta önce bebeğimin kalbinde doğuştan delik olduğunu öğrendim kizim 3.5 aylık o günden beri hayat zindan oldu bana çocuğuma bisey almak istesem aklıma o geliyor asi yaptırmaya bile korkuyordum şimdi ya ameliyat olursa ya kızıma bisey olursa diye sürekli içimde bir vesvese var ne yapacagimi bilmez haldeyim eşim bile durumun farkında sanki burda değilsin dediğim hiç birseyi duymuyorsun diyor Allah tüm bebekleri korusun bu mübarek günlerde ama nasıl kurtulcam bu durumdan icimdeki sesi nasıl susturcam bilmiyorum insan en sevdigiyle sınanır derler ya doğruymuş
…