tbafth bizimki henüz 2 ay 14 günlük😂 gündüz uykularımızı birlikte odasında yatağında uyuyoruz şimdiden, eşimin iş için olmadığı gecelerde de yine odasında uyuyoruz. Beşik hiç kullanmadık, sadece Yataş’ın Juno’sunu kullanıyorum. Yatakta da koltukta da mutfakta da. Alışmada sıkıntı yaşayacağını da sanmıyorum çünkü başka bir alternatifi tatmamış olacak😂