Allah aşkına bi çözüm bilen bi çare bilen varsa yardım etsin. Bebeğim 4 buçuk aylık neredeyse doğduğundan beri uyuzla mücadele ediyoruz. Bebeğim kötü oldukça ben mahvoluyorum. Kaç doktora gittik kaç ilaç krem kullandık. Yok geçmiyorr. Halıları kaldırdık heryeri yıkadık ütledim heryeri herşeyi. Ama olmuyor geceleri kaşınmaktan uyuyamıyor. Az geçer gibi oluyor sonra yine çıkıyor. Napıcam napıcaz bilmiyorum artık bir umut başından geçen geçiren varsa bir yardımı dokunur bana belki.


