Gecesmom Ayscan bende tam 37+0 da doğum yaptım solunum sıkıntısı yüzünden 2 gün küvezde kaldı solunumu normale dönünce getirdiler biliyorum çok zor ama nolur bebeğin için moralini yüksek tut kendini toparlamaya bak bebeğin sağlıkla yanına gelicek ❤️
Oglumvebennnnnnn Ayscan çok geçmiş olsun canım. DüZelir tabii ki neden düzelmesin. 27 haftalıklara bir şey olmuyor. İnşallah en kısa zamanda kucağına sağlıkla alırsın
ilaydaatala28 Ayscan Hiç bir şey olmaz asla canını sıkma seenn sen bir an önce sütünle kendinle ilgilen o çıkınca aç kalmasın annesi ❤️
Elifff Allahım tez zamanda sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah dualarımız sizlerle. Bu da geçecek emin olun bebeğinizin sizin gücünüze ihtiyacı var 🌸
aydgnelf Sakın üzülme Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz bebeğine benim oğlum 36. Haftada Doğdu 10 gün kaldık solunum sıkıntısı vardı ilk önce damardan sonra ağızdan beslendi 10. Gün çıktı ama ben hep iyi düşündüm hatta son günler artık biliyordumki sadece para için tutuyorlardı çünkü neredeyse çevremdeki her çocuk doğduktan sonra 2 günde olsa küveze girdi hepsinde sorun olma ihtimali yok özel hastaneler yapıyor bunu ama tabiki sen bunu bilsende sesini çıkartamıyorsun