Merhaba kızlar. 14 aylık oğlum sağ ayağı içe doğru basıyor. Doktoruna video gönderdim hafif var bir ortopedi doktoruyla görüşürüz dedi. Salgın bitene kadar beklememiz gerekiyor. Fakat benim içim hiç rahat değil. Var mı aynı sorunu yaşayıp, düzelen. Ne gibi tedaviler uygulanıyor?