Kızlar bebeğim 4aylık kucağımda hoplatıyordum daha sonra yönünü çevireyim Derken elimden kaydı yanağını masaya çarptı😭 şöyle yani elimden tam düşmedi düşüyorduki tuttum ama masanın üzerindeydi oyun yaparken elmacık kemiğini çarptı 😭😭 çok ağladı kızardı orası hemen buz koydum hafif hafif uyuyor şimdi pek bi şeyde belli olmuyor ama bi şey olur mu kafayı yiycem oturdum ağladım onunla nasıl böyle bi şey yapabildim inanamıyorum hala içim acıyor 😭😭😭