Gns Arkadaşlar göğüs uçlarım soyuldu kahverengi kısım kalmadı sanki... :( lansinoh doğum sonrası hep kullandım işe yaramadı garmaston kullandım o da olmadı gümüş kapak alayım diyorum bir fikriniz var mı?