Ipegim menenjit aşıları vurulma aralığı aşının adına göre değişiyor sanırım. Aşının tarihlerini zaten doktorumuz söyledi. Üstte belirttim. 3-5-7. Aylarda yapacak. Onunla ilgili bi sorun yok zaten. Tek sormak istediğim rota aşısı doktorun söylediği tarihten on beş gün sonra olsa olur mu yaşayan var mı buydu. Yine yukarıda söylediğim gibi doktorum daha önce başka bi sorumda hastaneye gelmemi söylediği için burdan sordum. Herkes gibi şu aşamadan hastanelere sık sık gitmek istemiyorum. Zaten şu saatten sonra beşinci ayda doktoru neyi uygun görürse onu yaptırcam. Evde kendimin aşı yapma gibi bi durumum söz konusu değil. Teşekkür ederim cevabınız için😊