adm Aylin_42 provokatörlük yapmayın! Bunlar birbirlerinin alternatifi şeyler değil! Çam da bizim kozalak da…
Rengin adm pencereden baktığında güneşi esirgemiyorsa gökyüzü birileri bugünlerin bedelini ödediği içindir. 19 Mayis Atatürkü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun 🇹🇷👏
Rengin Aylin_42 cahil mi 😂😂😂 şuan zır cahil olan sizsiniz. 19 mayis postuna kandil kutlaması bekliyorsunuz ki ayrica bunun için açılmış bir post var. Hadi gidin kaosunuzu başka yerde yaratın burayı bozmayın.
Aylin_42 Rengin bak eger azicik aklin olsaydi benim ne demek istedigimi anlardin simdi ben ne desem irka yonlendirirsin🙂 Onun icin kapiss🥰🥰
Aylin_42 adm bakin ben kurdum benim irkla isim olmaz hatta dun bizim koye bayrak asildi ve bunu biz kendimiz istedik o kadar mutlu cok olduki size bunu anlatamam benim sadece kandile ilgili birsey paylasamamaniz cok zoruma gitti🥺
Rengin Aylin_42 ya sen hâlâ konuşuyor musun! Niyetin belli admin gereken cevabı verdi sana. Bence sus!