Israr etmeyin ek gıdaya daha sonraki dönemler için yemekten nefret edebilir. Benim kızımda 9 ay 10 günlük ve doğru düzgün ek gıdaya 8 ayı doldurduktan sonra başladı. Suyu bardakla şişeyle falan vermeye çalışın birde bizimki de biberondan içmedi ilk zamanlar ama bardaktan ve pet şişeden içerdi öyle alıştı.