Büyüdükçe alışıyor canım bizim de öyleydi. Kusması da geçiyor, dert etme ☺️ tazyikten çok rahatsız oluyorsa emzirmeden önce elinle azcık sağabilirsin ya da emerken bir süre makas hareketi yapıp tazyiği azaltabilirsin ve ya biraz yatık pozisyonda emzirebilirsin 👋