5 ay 7 günlük kızım var anne sütü ile besleniyor gün içinde zeka kartları , oyun halısı , cıngırak gibi oyuncaklarla zaman geçiriyoruz . Kızımı sallıyodum ama sallanmayı bıraktık simdi ya kendi kendine uyuyor ya da huzursuz oldugu zamanlar da pıspıs yapıyorım . Bizim kız emekleme pozisyonu alıyo ama henüz gidemiyo🤭 Malum ek gıdaya az kaldı ve nasıl başlasam nalcam hiç fikrim yok kızlar sizler neler yapıyosunuz ?