Egeasaf20 2 aylık bebeğim bağırsaklarını bozmuş şekilde gaz çıkartıyor ve su gibi İshal oluyor sadece anne sütü ile besleniyor sebebi ne olabilir bu durumu yaşayan var mı anneler
BenMathilda Egeasaf20 Anne sütü içen bebek su gibi yapar zaten. Ishal olmasi icin beline kadar cikacak sekilde ve gunde 3-4 kereden fazla yapması gerekir. Karnindan gelen sesler de gaz olabilir. Ishal olduguna emin misiniz?
Guler100 Egeasaf20 gazini cikartip kakasinida yapiosa endiselencek bisey yok bence yapmazsa sıkıntı olur. Gunde kac kez kaka yapiyor su gibi yapmasi ishal oldugu anlamina gelmez canim benim bebegimde sadece anne sutu emiyor 4aylik hala gunde 2kez kaka yapar 2ayliga kadar gunde 4 5kez yaptii olurdu ki cok normal karsilaniyor
Egeasaf20 BenMathilda arada bir beline çıkıyor ama 10 gün öncesine kadar bu kadar su gibi değildi normaldi yanı şimdi su gibi olunca acaba ishal mi dedim bnm yediğim birşey sütüm den geçti mi acaba
BenMathilda Egeasaf20 Belki sütünüz artmıştır zaman gectikce. Kusma ates huzursuzluk istahsizlik gozlemliyor musunuz
Egeasaf20 BenMathilda hayır bu belirtiler yok çok şükür resim atabilsem atardım buraya nasıl resim atılıyor bilmiyorum
BenMathilda Egeasaf20 Kaka resmi atmak yasak zaten. Takipte kalın, sık emzirmeye devam edin, bu belirtilerden birini görürseniz veya kaka sayısı 5-6ya yukselirse doktora gorunmekte fayda olur.