deletedmom173 Beyzakumru evet oldu normal bir durum çok korkmuştum doktor birler mi unuttu içerde patlayacak mı diyordum sonradan öğrendim normal olduğunu çok eğilip kalkınca duş alınca şişme sertleşme oluyor yine
212121 Evet hemde cok kötü oldu 23 gün oldu sezeryan olali yeni yeni diniyor şişkinlik. Bu arada benim 2. Sezeryan
Beyzakumru 212121 benim sağ tarafımda az bi yer şiş ama neden olduğunu anlamadım sogukdan olmustur diyorlar ama hiç bir fikrim yok
Deletedmom412 Beyzakumru sormadım kontrolde sorarım 20 günlük sezeryanım henüz ama kötü bişey oldugunu sanmam
212121 Beyzakumru benim dikiş başından tutunda sonuna kadar sisti ama oyle boyle değil patlayacak gibiydi bugün biraz dindigini farkettim