Ben azar azar yapıyorum öyle daha pratik oluyor
Mesela 1su bardağı süt kaynayınca içine 1 yemek kaşığı yoğurt ve iki üç limon damlatiyirum suyunu çekince kapatıyorum altını bu bebisler için küçük kavabozlar var ya ona yetiyor peynir suyunu da buzluğa atıyorum böyle 3 gün yiyor zaten daha 6 buçuk aylığız biz sonra tekrar yapıyorum oneririm pratik oluyor