Prensim14 kızım 3 aylık. Kucağımda uyuyor, yatağına koyduğum zaman yarım kundak yapıyorum. Kolları sabit olunca uykuya dalma esnasında kendi kendisini uyandırmamış oluyor. İyice uykuya daldığı zaman ellerini çıkarıyor zaten kundak içerisinden, öyle çok sıkı yapmıyorum ben de. Bacakları ise hep serbest 👍🏻 bu şekilde yaptığım için uykuya daha kolay daldığını gözlemledim ben. Faydalı buluyorum.
Şu an havalar çok sıcak, müslin örtü ile yapıyorum bunu, zaten dediğim gibi, kollarını çıkarıyor bir süre sonra, bacaklar da serbest. Müslin örtü karnını sarıyor sadece ☺️